”Mietin yleensä tosi paljon, miten saan jonkin tietyn asian opetettua parhaiten juuri omalle luokalleni. Kerran edessä oli murtolukuihin perehtymistä. Järjestin ”palabileet”, eli jaoimme luokassa kaikenlaisia herkkuja, kuten kakkuja ja suklaata, palasiksi tutkiaksemme asioiden osiin laittamista. Ja tietysti herkuttelimme. Vasta sen jälkeen perehdyimme teoriaan. Arvatenkin oppilaat tykkäsivät bileistä kovasti, ja oppimista toivottavasti edisti se, että tiettyä murtolukua ajatellessa suussa miltei maistui suklaa tai kakku.
Nautin siitä, että minulla on vapaus toteuttaa opetusta melko vapaasti. Parhaina työpäivinä onnistumme oppilaiden kanssa yhdessä ja voin nähdä, kuinka kukin heistä kulkee omaa erillistä polkuaan, mutta kuitenkin yhdessä.”